..alpha lipid..

semalam aku ikut akak ke suatu tempat. akak cakap dia nak g jual susu. aku tanya la die susu ape? akak ckp susu alpha lipid. penah dgr x? akak citer la die skrg buat business jual susu alpha lipid nie. aku dgr satu² tentang cite akak aku termasuklah cite sal diri dia. akak aku ni ada resdung, asal ada habuk sikit je gatal idung trus. sejak minum susu alpha lipid ni kn, aku xpenah ag dgr akak aku gatai idung/bersin. menjadi jugak susu ni ek. x ada keje, aku search kat internet sal susu alpha lipid ni. banyak betoi dia punya boleh mencegah/merawat penyakit. berbaloi jugak la nak mencuba. x rugi la kalo nak cuba. duit boleh dicari, sakit sape yg nak cari? cegah² la cpt². ni link ttg susu alpha lipid "http://www.alpha-lipid.com/"



7 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kawan aku kata best...

a Q r a m said...

lol~~aku pun minum..xkan x nampak kat bilik aku semalam?

RMA said...

yeke? nk beli gtau aku.. ekeke...

azreencute said...

h0h!?
sus ni leh tambah berat badan tak ? :P

RMA said...

die ade kasi vitamin secukupnye kalo xslp aku..
org cm ko seswai kot azreen... XD

azreencute said...

tu ade lipid2 tu...
seswai la kot.
tunggu lah gaji bulan ke-3 aku, baru bli :P

zul said...

Ada juga minum.. BTW cantik mind map tu..

Related Posts with Thumbnails