Peraduan | Jom Jadi Follower Gadis Kampung

Wahh!! Ramai betul blogger yang buat peraduan. Ni peraduan kedua yang aku masuk bulan ni. Peraduan ni senang je sebab tu aku masuk. Hehe. Jom review peraduan ni jap. Peraduan ni di buat sendiri oleh si Gadis Kampung dan hadiah di sponser oleh si suami. Hubby dia supportive kan? Hehe. Peraduan ni mereka buat sempena dengan tarikh anniversary mereka iaitu 101010. Tahniah diucapkan untuk mereka berdua. Semoga berbahagia ye. :D  Syarat-syarat mereka senang sahaja:


Create your own banner at nukilangadiskampung.blogspot.com!





  1. Jadi follower my blog   : Saya telah jadi follower ke 165 (nyatakan kamu follower ke berapa)
  2. Buat entry di blog korang bertajuk: JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG (first time singgah blog gadis kampung tak tahu nak review apa :D)
  3. Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : http://aqnaim.blogspot.com (nyatakan url@alamat blog orang yang memberitahu mengenai contest ini).
  4. Bila korang dah buat entry dan dah join blog nie tolong tinggalkan komen ye berserta url entry anda.. (dah)
  5. Tolong  letak banner saya di sidebar korang. (dah)

Hadiah dia menawan juga iaitu RM 101.00 sempena dengan tarikh dan jumlah follower (1010) yang di target oleh si gadis kampung ini. Tempoh sah laku peraduan ini berakhir pada 26.12.2010 atau si gadis sudah mendapat 1010 followers. Selamat menyertai semua. Jalan lupa letak link aku ye! :P



Peraduan | Klik Dan Menang iPhone

1 comment:

Gadis Kampung said...

tima ksaih sudi join..saya datang nak melawat awak...rajin2 la awak ke blog saya ye..

Related Posts with Thumbnails