cuti-cuti malaysia




Cuti semester telah start. Aku sekarang tengah cuti-cuti malaysia.. :D Bukan jalan-jalan tempat peranginan, pulau, hotel ke ape ke pun. Aku hanya balik bercuti di kampung. Maklum lah masih student ni banyak pulak cuti. Sempena dengan cuti semester yang tak sampai sebulan, aku sedang berada dikampung halaman, tak sempat update blog sangat sebab connectivity internet tak berapa betul. Ada celcom berukband pun macam tak ada internet. Huhu. Jadi, blog aku mungkin kurang update untuk seminggu. Terima kasih kepada pengunjung dan kawan-kawan blogger yang sudi singgah blog aku yang tak berapa cantik ni. Hehe. Papepun selamat bercuti, dan jangan lupa belek buku juga. :P


**selamat menyambut maal hijrah. mulakan tahun baru anda dengan benda yang elok.. :D
***aktiviti BW tak sempat diajalankan juga.. thanks..

No comments:

Related Posts with Thumbnails